
اعضای هیئت رئیسه دانشگاه از دانشکده مهندسی کامپیوتر بازدید کردند چهارشنبه نهم اردیبهشت ماه سال جاری، اعضای هیئت رئیسهی دانشگاه از دانشکده مهندسی کامپیوتر بازدید کردند. دراین جلسه ابتدا دکتر جبلعاملی (رئیس دانشگاه) به پیگیریهای حوزه ستادی دانشگاه در مورد دانشکده مهندسی کامپیوتر اشاره کرد و سپس دکتر شریفی (رئیس دانشکده کامپیوتر) خلاصهای از عملکرد آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشکده مذکور در سال 1387 را ارائه نمود. دکتر شریفی ضمن تشکر از حوزه ستادی دانشگاه و اعضای هیات رئیسه به دلیل پیگیریهای مستمر در خصوص طرح ساختمان جدید دانشکده مهندسی کامپیوتر، ابراز امیدواری کرد با این پیگیریها، ساخت و ساز بنای جدید دانشکده مهندسی کامپیوتر به زودی آغاز و تا پایان سال 89 آماده بهرهبرداری شود. گفتنی است در ادامه اعضای هیات علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر در مورد کمبودها و کاستیهای دانشکده خود به مواردی اشاره نموده و رفع تنگنای کمبود کالبدی دانشکده، تسهیل و تسریع فرآیند جذب هیات علمی جدید و اتخاذ تدابیر آیین نامهای برای تشویق اعضای هیات علمی با اطلاع رسانی ظرفیتها و پتانسیلهای بالقوه آموزشی و پژوهشی دانشکده را خواستار شدند. |