
اولین جلسه شورای دانشگاه در سال 1388 روز دوشنبه هفتم اردیبهشت ماه در سالن جلسات حوزه ریاست تشکیل گردید. در این جلسه ابتدا آقای دکتر حبیب نژاد - رئیس دانشکده مکانیک - گزارشی از تجربیات موفق دانشکده در سال گذشته را ارائه نمودند. سپس آقای دکتر جبل عاملی - رئیس دانشگاه - گزارش عملکرد دانشگاه در سال 87 و برنامه های دانشگاه در سال 88 را به استحضار حاضرین رساندند و در پایان تعدادی از اعضای شورا به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند. همچنین در این جلسه موضوع رتبه بندی دانشگاهها نیز مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت. |