
شنبه پنجم اردیبهشت ماه جلسه ای مشترک با حضور دکتر بهبهانی - وزیر راه و ترابری - ومعاونین ایشان و هیأت رئیسه دانشگاه در حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد. در این جلسه ضمن بررسی راههای همکاری متقابل آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه و وزارت راه و ترابری مقرر شد کمیته ای کاری برای عملیاتی نمودن تصمیمات جلسه تشکیل و اقدامات لازم در این خصوص انجام شود. |