
برگزاری جشن امامت در دانشگاه روز شنبه هفدهم اسفند ماه، مصادف با نهم ربیع الاول،جشن سالروز امامت حضرت ولی عصر(عج) با حضور ریاست دانشگاه، تنی چند ازمسوولان و کارکنان دانشگاه در آمفیتئاتر شهید بهرامی برگزار گردید. در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز امامت حضرت بقیه ا...(عج)گفت: هر کدام از ما مسلمانها سهم بسزایی در ایجاد شرایط ظهور حضرت حجت داریم و موظفیم خودمان را برای ظهور ایشان آماده کنیم. حجتالاسلام و المسلمین شاهآبادی افزود: مضطر واقعی حضرت بقیها... است. لذا باید در جامعه شیعه این احساس، نیاز شود که حضرت میخواهد بیاید و احتیاج به یار دارد. نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه در پایان سخنان خود در جمع کارکنان دانشگاه گفت : مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه از طرحها و ایدههای فرهنگی تمامی کارکنان در دانشگاه استقبال به عمل میآورد. در بخش دیگر این مراسم با حضور دکتر جبل عاملی، حجت الاسلام والمسلمین شاه آبادی ودکتر اشرفی زاده(مدیر دفتر برنامه،بودجه وتحول اداری) به برندگان مسابقه پیامک اطلاعات انقلابی و نیز چهار نفر از منتخبین شرکت کننده در کلاس های آموزشی قرآن(ویژه کارکنان)جوایزی اهدا شد. آخرین سخنران این مراسم حجتالاسلام و المسلمین صدیقی بود،که در مورد ولایت حضرت حجت (عج) بر اساس تفسیر آیه تطهیر صحبت نمود. وی در پایان سخنانش با اشاره به وجود کتاب های معتبر و مورد تایید در زمینه زندگی و ظهور حضرت مهدی(عج)حاضران را به خواندن این کتب ترغیب کرد. پخش کلیپ و اجرای تواشیح از دیگر بخشهای این جشن بود. |