 جلسه مشترک شورای دانشگاه و مدیران ستادی در روز دوشنبه مورخ 12/12/87 در سالن جلسات حوزه ریاست تشکیل گردید. ریاست دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از همه مدیران فعلی و سابق در پیشبرد اهداف دانشگاه گزارشی از وضعیت طرحهای عمرانی، بودجه و مسائل جاری دانشگاه را به استحضار حاضرین رساند و تعدادی از مدیران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. در ادامه گزارش عملکرد دانشکده برق طی یکسال گذشته ارائه و سپس طرح ایجاد رشته تحصیلی "کنترل و علائم" در مقطع کارشناسی ارشد دانشکده مهندسی راه آهن طرح و به تصویب شورای دانشگاه رسید. 
|